Subject: N24026: NOTAM A3217/24 väljastatud (ID:24026)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 09:00:36 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 24026 alusel, mis saabus meile 12-12-2024 
06:46, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A3217/24
(A3217/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/095/5925N02450E021 A)EETN 
B)2412160800 C)2412171600 E)TEMPORARY RESTRICTED AREA EER730 ESTABLISHED 
WITHIN 20NM RADIUS CENTERED ON EETN ARP. ALL VFR FLIGHTS, IFR TRAINING 
FLIGHTS AND UNMANNED AIRCRAFT ARE FORBIDDEN TO FLY IN THE AREA EXC MIL, SAR, 
HOSP, ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD AND ESTONIAN INTERNAL SECURITY 
SERVICE FLIGHTS. F)SFC G)FL095)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.